Narodziny bloga + pierwszy post!

Haaai haaai, z tej strony Ishy, czy tam Iszy, Ishisu czy anzen-pin.
Postanowiłam wziąć się za siebie i zmaterializować jeden z pomysłów, który chodził mi po głowie od dłuższego czasu. Tym pomysłem było prowadzenie własnego bloga. Po co? W sumie dla własnej satysfakcji. Jestem osobą z natury leniwą a nawet jeżeli jestem zmotywowana to zbyt dużo rzeczy mnie powstrzymuje przed sumiennym wykonywaniem swoich obowiązków (brzmi znajomo?).
Chcąc się zdyscyplinować no i nawiązać kontakt z innymi użytkownikami (nie bójcie się, nie gryzę, chyba, że w realu) kliknęłam w stronę bloggera, wymyśliłam adres, nazwę bloga i potem było już z górki. Pomysł na to co miałam umieszczać miałam od początku w głowie. Właściwie to wszystko, bez jakiś konkretnych ograniczeń. No ale, żeby nie było, że robię tutaj jakiś pamiętnik emo nastolatki czy zwykły e-śmietnik, rzucę konkretne kategorie/tagi, pod którymi będę w miarę regularnie wrzucać nowe posty.

Najważniejsze to:

  • RECENZJE FIGUREK
  • RECENZJE RZECZY TYPU MANGA&ANIME
  • RECENZJE POTRAW JAK I GOTOWYCH PRODUKTÓW
  • BENTO
  • RYSUNKI
  • EVENTY

I to w sumie wszystko. Oczywiście nie muszę dodawać, że wszystkie tagi będą dotyczyć Japonii czy też Azji (czyli jeżeli będę robić recenzję jakieś potrawy czy produktu to będzie to albo pochodzenia japońskiego albo przypominające produkt japoński.).

Czy będę organizować w przyszłości jakieś konkursy? Kto wie, kto wie... Dodajcie mnie do zakładek w waszej przeglądarce albo śledźcie mój blog, żeby być na bieżąco ze wszystkimi newsami!

Z biegiem czasu postaram się również zmieniać szatę graficzną strony, dodać nowe podstrony, więcej widgetów. Wiecie, żeby strona była ciekawsza i przykuła was tutaj na dłużej.

Jeżeli chcecie umieścić link do mojego bloga to umieszczam tutaj podręczny buttonik, który możecie umieścić właściwie gdzie tylko chcecie. Poinformujcie mnie tylko o tym, żebym i ja mogła wasz blog podlinkować.

Tym razem to tyle. Żegnam i do bliskiego usłyszenia~!

Aha, zapomniałabym, napiszcie mi w komentarzach albo na mail: ishy@o2.pl czy też moim profilu na Tsuki-Board jaką figurkę byście chcieli abym zrecenzowała. 

1 komentarze:

 

Zaprzyjaźnione strony

O mnie

Moje zdjęcie
Zbieram różniste różności od dziecka. Teraz jest czas na figurki made in Japan z pieczątką z Chin (a może na odwrót..?). Przygotujcie się na zrzędzenie, opinie, recenzje, szmery bajery oraz zdjęcia właściwie czegokolwiek co może mi wpaść w ręce i pachnie chociaż trochę Japonią i nie tylko, bo w sumie czy jest powód by NIE zrobić wpisu na temat małej moe przywieszki?