TAKO CHIPS od NONG SHIM


NONG SHIM powraca. I tym razem ma do zaoferowania coś innego niż zupkę. Czy to oznacza, że wydali coś ‘normalnego’? Nic z tego. Wciąż oferują Nam wyszukane azjatyckie smaki i mają się dobrze. Przedstawiam chrupki. O smaku ośmiornicy.


Na samą myśl o tym, że można coś takiego jeść, niektórym zbiera się na wymioty. Ja do takich nie należę. Uwielbiam owoce morza i marzę o tym, żeby kiedyś zjeść prawdziwe takoyaki. Jakby tego było mało, że te chrupki mają pokręcony smak to jeszcze kształtem przypominają ośmiornicę. Coś takiego to tylko Azjaci mogli wymyślić. (lub twórcy Monster Munch czy Pom-Bear)

Zanim otworzyłam paczkę, zerknęłam szybko na skład. Brak konserwantów? Kawałki prawdziwej ryby w środku? No masz, zapowiada się epickie chrupanie. Otwieram paczkę i przychodzi tutaj rozczarowanie. 





Coś ze smakiem? Nie. Za mało ich może? Raczej tyle ile powinno ich być. To o co chodzi? Kształt chrupek różnił się od tego na opakowaniu. Ja wiem, że chrupki mogą się wygiąć ale wszystkie takie były. W dodatku miały w większości tylko jedno nacięcie zamiast dwóch. Przez co miałam wrażenie, ze jem chrupki w kształcie rybek.


Mniejsza z tym, jak smak? Taki… dziwny. Nie podobny do gotowanej ośmiornicy ale zdecydowanie ‘morski’. Jeżeli wiecie o co mi chodzi. Odnoszę wrażenie, że wszystkie chrupki o smaku czy to krewetek czy ośmiornicy smakują podobnie. Są smaczne ale ogólnie nie smakują tak jak to sobie wyobrażamy. Te konkretne chrupki, miały głęboki smak jakiegoś owocu morza. Na dobrą sprawę mogło to być każdego.
Co mogę jeszcze powiedzieć… Chrupki były grubsze i bardziej chrupiące od takich Monsterów ale znikały równie szybko. Szkoda tylko, że taka paczuszka jest droższa od ich zupek czy naszych chrupek…


Czy sięgnę po nie raz jeszcze? Dlaczego nie?
Smak oceniam na: Bardzo dobry.

Informacje o produkcie:

TAKO CHIPS
Producent: NONG SHIM, Seul, Korea.
Wartość odżywcza w jednej porcji:  290 kcal paczka, 140 kcal porcja.
Zakupione w: Kuchnie Świata, Magnolia, Wrocław.
Dostępne: Większość sklepów z orientalną czy sprowadzaną żywnością typu Kuchnie Świata.
Cena: Około 8 zł.

~

Ostatnio minęło 1000 odwiedzin na moim blogu. Bardzo się z tego powodu cieszę i serdecznie Wam wszystkim za to dziękuję. m(_ _)m Bez Was to nie byłoby możliwe. Z uśmiechem na twarzy patrzę w przyszłość i liczę na to, że kolejne 1000 wejść przyjdzie jeszcze szybciej. Z tej okazji mogę Wam zdradzić, że przygotowane mam na przód kilka recenzji ze zdjęciami oraz wzięłam się na poważnie za robienie zdjęć figurkom. Mam nadzieję, że zmiany w jakości zdjęć przypadną Wam do gustu. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Zaprzyjaźnione strony

O mnie

Moje zdjęcie
Zbieram różniste różności od dziecka. Teraz jest czas na figurki made in Japan z pieczątką z Chin (a może na odwrót..?). Przygotujcie się na zrzędzenie, opinie, recenzje, szmery bajery oraz zdjęcia właściwie czegokolwiek co może mi wpaść w ręce i pachnie chociaż trochę Japonią i nie tylko, bo w sumie czy jest powód by NIE zrobić wpisu na temat małej moe przywieszki?