3DS XL Nekonyan od CYBER GADGET.

Japończycy zdecydowanie uwielbiają koty. Gdzie nie spojrzeć, długopisiki, kalendarzyki, pluszaczki, zawieszki i inne duperelki cieszące oczy. Nie mogłoby zabraknąć gadżetów dla fanów konsolek przenośnych. Firma postanowiła wypełnić lukę na rynku i wypuściła serię gumowych obudów do zwykłych konsol Nintendo 3DS jak i XL. (znanego w Japonii jako Nintendo LL)


Ponieważ posiadam konsolę Nintendo 3DS XL, a nie miałam do niej żadnej osłonki, wybór był oczywisty. Chociaż za kotami nie przepadam, to mam słabość do gadżetów z nimi. Zdecydowałam się na różowy wariant, bo moim zdaniem ładnie pasował do białej konsoli. (dostępne były biały, czarny i różowy)




Czy jednak poza wyglądem ta obudowa w kształcie przesympatycznego kota ma jakąś funkcję użytkową? Właściwie to znikomą, bo faktycznie ozdabia i poniekąd chroni powierzchnie konsolki przed zarysowaniami, jednakże nie ochroni jej przed ewentualnymi wstrząsami czy też upadkiem. Dlatego jeżeli sporo podróżujemy i zabieramy ze sobą nasze dwa ekrany, lepiej dla nas będzie, jak zaopatrzymy się w dodatkowy futerał przeciwwstrząsowy.




Do wykonania nie mam się jak przyczepić. Spełnia swoją funkcję, a sam materiał jest całkiem wytrzymały. Jednakże można łatwo zrobić w nim wgniecenia, dlatego lepiej będzie nie trzymać kluczy w tym samym przedziale torby/plecaka. Jeżeli macie 3DSa a nie macie pomysłu jak go ubrać – urocze kotki będą pasować jak ulał.


Informacje o produkcie:
Postać: Nekonyan
Wersja: Pink
Producent: CYBER GADGET
Typ gadżetu: Gumowa osłonka dla Nintendo 3DS XL
Zakupione na: AmiAmi.com
Cena: 1200 jenów, ja zapłaciłam 38 zł
Data wydania: wrzesień 2013

Mój friendcode, jak ktoś ma i chce mnie dodać to niech się odezwie~!


Małe ogłoszenia parafialne: tak, żyję. Tak, opindalałam się, ale nie, nie do końca. Tekstu może nie ma, za to posiadam materiał na najbliższe 80 notek w samych zdjęciach… Część z nich jest obrobiona. Niestety, ponieważ w między czasie wypadły mi różne rzeczy (*kaszlu* licencjat *kaszlu*), nie zrobiłam informacji o konkursie związanym z rocznicą bloga. Niby to nie problem, sęk w tym, że jedna z nagród się najzwyczajniej w świecie za ten czas przeterminowała… Ale w zamian za to, dam Wam możliwość wyboru następnej nagrody. Informacja pojawi się wkrótce. A tym czasem do zobaczenia~

PS. Chcecie recenzje pocky, nowy przepis, recenzję figurki czy gadżetu w następnej notce? :D Piszcie~!

14 komentarze:

  1. Słodkie >w< Szkoda, ze nie mam 3DS'a :<

    Zrób recenzje figurki :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz kiedyś mieć, to zdecydowanie polecam. :3

      Ok, zapisane~

      Usuń
  2. OMG TY ŻYJESZ
    YAY~~~YAY YAY~~~~
    Trochę mindfuck, że przywieszka z Junko na 3DSie, ale co tam :)
    Bardzo słodka i śliczna osłonka, macałabym. Aczkolwiek 3DSa akurat nie używam, bardziej rozważałabym takie coś dla mojego NDSa classica :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, właśnie, apropo PSa - chcę WSZYSTKO

      Usuń
    2. ŻYJĘ. <3
      Czemu mindfuck? XD
      Z gadżetami na NDSy jest krucho, ogólnie teraz wchodzi nowy model 3DS i dodatki do XLa niedługo nie będą w ogóle dostępne... ;_; Mój NDS Lite niestety słabo zipie, dlatego przesiadłam się na na to cacko.

      PS - BĘDZIE WSZYSTKO.

      Usuń
  3. Jejciu jakie to słodkieeeee <33
    Ja poproszę recenzję figurki. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta obudowa jest cudowna :c. Niestety nie mam 3dsa. No i chyba nie jest mi potrzebny XD. Ale popatrzeć zawsze fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można spokojnie bez niej żyć, aczkolwiek ma fajne rozwiązania. ;3

      Usuń
  5. Jest jeszcze do kupienia ta obudowa na ami? Bardzo jej pragnę a na ebay'u jest dość droga D;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, ale są w inne warianty kolorystyczne... ;w; Napisz mi wiadomość na fejsie albo na maila to spróbuje pomóc. (zakładka kontakt)

      Usuń

 

Zaprzyjaźnione strony

O mnie

Moje zdjęcie
Zbieram różniste różności od dziecka. Teraz jest czas na figurki made in Japan z pieczątką z Chin (a może na odwrót..?). Przygotujcie się na zrzędzenie, opinie, recenzje, szmery bajery oraz zdjęcia właściwie czegokolwiek co może mi wpaść w ręce i pachnie chociaż trochę Japonią i nie tylko, bo w sumie czy jest powód by NIE zrobić wpisu na temat małej moe przywieszki?